W ramach ładu korporacyjnego (Corporate Governance, symbolizowanego przez literę „G” w skrócie „ESG”) Grupa American Heart of Poland przykłada szczególną wagę do działań dotyczących zapewnienia zgodności działań biznesowych Grupy AHoP z obowiązującym prawem, wartościami firmy, wewnętrznymi politykami i procedurami, kodeksem etycznym, przyjętymi zasadami ładu korporacyjnego oraz najlepszymi praktykami rynkowymi, w tym w szczególności do:
– przestrzegania obowiązków informacyjnych oraz szeregu przepisów prawnych i wymagań regulacyjnych związanych z funkcjonowaniem ośrodków medycznych;
– przestrzegania Kodeksu Etyki Biznesowej, który został przyjęty przez Zarząd American Heart of Poland, w celu optymalizacji procesów oraz ciągłego doskonalenia jakości pracy na każdym szczeblu funkcjonowania Spółki. Kodeks Etyki Biznesowej jest podstawą działalności firmy i ma służyć za drogowskaz w każdej sytuacji budzącej wątpliwości. Pobierz Kodeks – kliknij tutaj;
– współpracy z dostawcami, którzy w obszarze całego łańcucha dostaw przestrzegają regulacji prawnych, respektują prawa człowieka, zapewniają bezpieczne i godne warunki pracy, a także dbają o środowisko naturalne zgodnie z przyjętym w American Heart of Poland Kodeksem postępowania dla dostawców wyrobów i usług. Pobierz kodeks – kliknij tutaj;
– transparentności i bezpieczeństwa działania firmy, w tym przestrzegania zasad w zakresie najlepszych praktyk wynikających z przyjętych standardów compliance w obszarach: „Ryzyka medycznego i jakości”, „RODO i bezpieczeństwa danych osobowych”, „Cyber Security” oraz „Bezpieczeństwa Prawnego”;
– działań związanych z satysfakcją pracowników, wspierania ich rozwoju oraz równego traktowania w miejscu pracy, w tym zapobieganie nieprawidłowościom oraz prowadzenie postępowań w związku ze zgłoszeniami od sygnalistów.
Zgłoszenia nieprawidłowości należy przesłać w formie:
- elektronicznie na adres: [email protected] lub
- tradycyjnej na adres: