Przejdź do treści Wyszukiwarka Kontakt

G – Corporate Governance, Ład korporacyjny


W ramach ładu korporacyjnego (Corporate Governance, symbolizowanego przez literę „G” w skrócie „ESG”) Grupa American Heart of Poland przykłada szczególną wagę do działań dotyczących zapewnienia zgodności działań biznesowych Grupy AHoP z obowiązującym prawem, wartościami firmy, wewnętrznymi politykami i procedurami, kodeksem etycznym, przyjętymi zasadami ładu korporacyjnego oraz najlepszymi praktykami rynkowymi, w tym w szczególności do:

 

– przestrzegania obowiązków informacyjnych oraz szeregu przepisów prawnych i wymagań regulacyjnych związanych z funkcjonowaniem ośrodków medycznych;

 

– przestrzegania Kodeksu Etyki Biznesowej, który został przyjęty przez Zarząd American Heart of Poland, w celu optymalizacji procesów oraz ciągłego doskonalenia jakości pracy na każdym szczeblu funkcjonowania Spółki. Kodeks Etyki Biznesowej jest podstawą działalności firmy i ma służyć za drogowskaz w każdej sytuacji budzącej wątpliwości. Pobierz Kodeks – kliknij tutaj;

 

– transparentności i bezpieczeństwa działania firmy, w tym przestrzegania zasad w zakresie najlepszych praktyk wynikających z przyjętych standardów compliance w obszarach: „Ryzyka medycznego i jakości”, „RODO i bezpieczeństwa danych osobowych”, „Cyber Security” oraz „Bezpieczeństwa Prawnego”;

 

działań związanych z satysfakcją pracowników, wspierania ich rozwoju oraz równego traktowania w miejscu pracy, w tym zapobieganie nieprawidłowościom oraz prowadzenie postępowań w związku ze zgłoszeniami od sygnalistów.

 


 

Plan połączenia American Heart of Poland Spółka Akcyjna z siedzibą w Ustroniu oraz Nafis Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu z dnia 11 sierpnia 2022 roku.

 

Z treścią Planu Połączenia można się zapoznać klikając tutaj.

 

_______________________

 

Plan połączenia American Heart of Poland Spółki Akcyjnej z siedzibą w Ustroniu oraz Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe „USTROŃ” Spółka Akcyjna z z siedzibą w Ustroniu z dnia 29 lipca 2022 roku.

 

Z treścią Planu Połączenia można się zapoznać klikając tutaj.

 

_______________________

 

W dniu 27 maja 2021 roku American Heart of Poland spółka akcyjna z siedzibą w Ustroniu (spółka przejmująca) oraz I-KAR spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (spółka przejmowana) uzgodniły i podpisały Plan Połączenia.

 

Z treścią Planu Połączenia można się zapoznać klikając tutaj

 

_______________________

 

Zgodnie z Art. 27c ustawy CIT, American Heart of Poland S.A. poniżej udostępnia informację o realizowanej strategii podatkowej:

– za rok podatkowy 01.01.2020 – 31.12.2020 – kliknij tutaj

 

_______________________

 

Informacja o wpływie działalności wykonywanej przez zakłady lecznicze podmiotów leczniczych American Heart of Poland S.A / Nafis S.A. / Centrum Kardiologii w Józefowie SP. z o. o. na zdrowie ludzi i na środowisko – kliknij tutaj.

 

_______________________

 

W celu optymalizacji procesów oraz podnoszenia i utrzymania wysokiej jakości na każdym poziomie funkcjonowania Spółki, Zarząd American Heart of Poland przyjął Kodeks Etyki Biznesowej, który jest podstawą działalności firmy i ma służyć za drogowskaz w każdej sytuacji budzącej wątpliwości. Pobierz Kodeks – kliknij tutaj.

 

_______________________

 

 

INFORMACJE

 

1. O firmie:

 

a) AMERICAN HEART OF POLAND SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Ustroniu

b) ul. Sanatoryjna 1, 43-450 Ustroń

c) NIP: 5482277894

d) REGON: 07234762100000

e) zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000398373 przez Sąd Rejonowy Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

 

2. Akcjonariat (akcjonariusze):

 

a) kapitał zakładowy:

 

  • wysokość kapitału zakładowego: 28 005 750,00 zł
  • wysokość kapitału wpłaconego: 28 005 750,00 zł

 

b) dematerializacja akcji:

 

  • wskutek wejścia w życie ustawy z dnia 30 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy – Kodeks spółek handlowych oraz niektórych ustaw (Dz. U. z 2019 r. poz. 1798) najpóźniej do 31.12.2020 r. należy złożyć w spółce wszystkie papierowe dokumenty własności akcji, aby mogły być przekształcone w formę elektroniczną. Moc obowiązującą dokumentów akcji wydanych przez spółkę wygasa z mocy prawa z dniem 1 stycznia 2021 r.
  • złożenie dokumentów akcji w spółce odbywa się za pisemnym pokwitowaniem wydanym akcjonariuszowi.
  • więcej informacji w sprawie dematerializacji akcji można uzyskać w Biurze Zarządu.
  • kontakt do pełnomocnika Zarządu ds. kontaktu z akcjonariuszami – 48 32 760 46 33, Biuro Obsługi Spółki ul. Francuska 34, Katowice,  [email protected]
  • I wezwanie do złożenia dokumentów akcji z dnia 29.09.2020 r. KLIKNIJ, aby pobrać
  • II wezwanie do złożenia dokumentów akcji z dnia 20.10.2020 r. KLIKNIJ, aby pobrać
  • III wezwanie do złożenia dokumentów akcji z dnia 10.11.2020 r. KLIKNIJ, aby pobrać
  • IV wezwanie do złożenia dokumentów akcji z dnia 26.11.2020 r. KLIKNIJ, aby pobrać
  • V wezwanie do złożenia dokumentów akcji z dnia 17.12.2020 r. KLIKNIJ, aby pobrać

 

c) Rejestr akcjonariuszy:

 

  • Uchwała Walnego Zgromadzenia o wyborze podmiotu uprawnionego do prowadzenia rejestru akcjonariuszy – KLIKNIJ, aby pobrać
  • Regulaminu prowadzenia rejestru akcjonariuszy Domu Maklerskiego BDM S.A. – KLIKNIJ, aby pobrać
  • Tabela opłat za usługi świadczone przez Dom Maklerski BDM S.A. – KLIKNIJ, aby pobrać

Realizujemy świadczenia w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia

Copyright ©2020 All rights reserved | Created by nFinity