AHP prowadząca m.in. szpitale wieloprofilowe i Polsko-Amerykańskie Kliniki Serca, wyspecjalizowane w leczeniu chorób cywilizacyjnych, w tym chorób układu sercowo-naczyniowego, prezentuje nową identyfikację wizualną, uwzględniającą wejście do struktur Gruppo San Donato. Docelowo będzie ona wdrożona we wszystkich podmiotach medycznych należących do Grupy.
Pod koniec 2023 roku Gruppo San Donato wspólnie z GKSD Srl przejęły kontrolę nad AHP S.A., wspierając tym samym realizację jej strategii, obejmującej długofalowe inwestycje i świadczenie wysokiej jakości usług w ramach publicznego systemu opieki zdrowotnej w Polsce. AHP to stabilny partner Ministerstwa Zdrowia, Narodowego Funduszu Zdrowia oraz władz samorządowych i społeczności lokalnych. W ramach odpowiedzialności za zdrowie publiczne oraz wspierania edukacji i profilaktyki zdrowotnej w lokalnych społecznościach Fundacja „Z sercem do Pacjenta” założona przez AHP prowadzi w całym kraju m. in. pod patronatem MZ, NFZ oraz władz lokalnych cykliczne, bezpłatne spotkania Klubu Pacjenta z wykładami i badaniami profilaktycznymi.
Na początku 2024 AHP podpisała umowę przejęcia kontroli nad Grupą Scanmed (transakcja wymaga zgody prezesa UOKiK). Realizacja tej transakcji oznacza podwojenie rozmiarów działalności AHP.
Obecnie AHP prezentuje nowy logotyp, odzwierciedlający wejście do struktur Gruppo San Donato. Zmiana logotypu jest elementem realizacji strategii rozwoju AHP – nowy logotyp podkreśla, że organizacja jest częścią jednej z wiodących w Europie grup medycznych. Wejście AHP do struktur GSD jest jednym z elementów budowania silnej pozycji polskiej medycyny w Europie i na świecie, nie tylko w diagnostyce i leczeniu, ale także w obszarze badań i rozwoju oraz rozwijania i edukacji kadr medycznych.
Jednym z założeń zmian w obszarze logotypu było połączenie w sygnecie skrótów GSD oraz AHP, tak aby mógł on odwoływać się do zarówno do wybitnych osiągnięć polskiej kardiologii i kardiochirurgii, jak i do wymiaru europejskiego i światowej jakości działalności GSD.
Kolejnym założeniem było ujednolicenie znaków graficznych poprzez kolorystykę, aby dla odbiorcy było widoczne, że różne podmioty medyczne, z którymi się kontaktuje, są częścią AHP.